سیاست های سطحی دولت برای افزایش جمعیت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سیاست های سطحی دولت برای افزایش جمعیت
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1398
بازدید : 847
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
محسن علیمردانی
علیمردانی با اشاره به اینکه سیاست های تشویقی دولت برای افزایش جمعیت باید هم جهت با سیاست کلی نظام باشد، گفت: برنامه ها باید پخته و علمی باشند تا بتوانیم نتیجه مورد قبول را از اجرای سیاست های کارشناسی شده داشته باشیم.

محسن علیمردانی در گفت و گو با تابش گفت: اگر کل برنامه های ما به نوعی احساسی بوده و با عقلانیت منطبق نباشد کارها سطحی شده و بهره مورد نظر را بدست نخواهیم آورد.

وی در ادامه افزود: اگر مردم  مطمئن نباشند که وضعیت بچه هایشان در آینده تامین است به طبع سیاست های تشویقی دولت برای افزایش جمعیت نتیجه ای نخواهد داشت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تعداد زیاد جوان تحصیلکرده جامعه که در حال حاضر بیکار هستند، تصریح کرد: سیاست های تشویقی دولت برای رشد جمعیت سطحی است و کار کارشناسی عمقی روی آن صورت نگرفته است.

وی در ادامه افزود: اگر کارها ی دولت در این زمینه علمی نباشد، و تشویقات عمقی نباشد نه تنها تاثیر مثبتی نخواهد داشت بلکه وضع بدتر هم می شود .

علیمردانی بیان داشت : با حل مشکلات موجود جامعه اعم از ایجاد اشتغال برای جوانان، پایین آوردن سن ازدواج، جلوگیری از افزایش روز افزون طلاق و تحت کنترل درآوردن مواد مخدر صنعتی افزایش رشد جمعیت را خواهیم داشت و رفع معضلات جامعه تاثیر مثبت در افزایش جمعیت دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: اگر سیاست های حمایت از خانواده را نداشته باشیم با سیاست های تشویقی دادن یک میلیون تومان به ازای تولد هر نوزاد نه تنها مشکلات حل نخواهد شد بلکه در آینده با مسائلی بیش از کاهش رشد جمعیت مواجه می شویم که آن زمان برای حل مشکلات دیر خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: سیاست های تشویقی دولت باید هم جهت با سیاست کلی نظام باشد و برنامه ها پخته و علمی باشند تا بتوانیم نتیجه مورد قبول را از اجرای سیاست های کارشناسی شده داشته باشیم.

 




:: برچسب‌ها: افزایش , جمعیت , سیاست , دولت , محسن , علیمردانی ,



مطالب مرتبط با این پست
.